SHARE

Kada pomislimo na sportsku odjeću i sportsku modu napamet nam prvo padnu popularni strani brendovi s jakim marketingom. No znate li da postoje i hrvatski brendovi koji se bave dizajnom i izradom kvalitetne i cjenovno pristupačne odjeće za sport i rekreaciju? Jedan od njih je i Body Feeling, osnovan 1988., a koji uspješno posluje i danas. Osnovao ga je Stanko Novak, krojač i dizajner koji je i u sam naziv svog brenda htio utkati ljubav i strast koju osjeća prema svom poslu i pozivu.

Kako uopće opstati na hrvatskoj proizvodnoj i dizajnerskoj sceni toliko dugo? Koje su tajne dugovječnosti održavanja brenda? Kvalitetni krojevi, atraktivan dizajn, kvalitetna tkanina i izrada te pristupačne cijene od samih su početaka pa sve do danas ostale misli vodilje Body Feeling brenda i osigurale njegovu postojanost na sceni, unatoč svim izazovima koji su se pred njega postavljali. Treba imati na umu da je vrijeme kad je brend osnovan i ono koje je uslijedilo bilo u mnogočemu drugačije od današnjeg i da je konstantno trebalo odolijevati izazovima koje je svaka godina donosila. Uvoz strane odjeće sumnjive kvalitete, otvaranje shopping centara, rat – sve su to stvari s kojima se brend morao i znao nositi te im doskočiti.

”Biti proizvođač u Hrvatskoj nikad nije bilo lako i poseban je izazov. Uz usklađenost i dobru organiziranost sve ove godine ja i supruga zajedničkim snagama sudjelujemo u cijelom
procesu nastajanja naših kolekcija i projekata – od same ideje, dizajniranja, izrade krojeva, proizvodnje pa do same promocije. Svakom novom kolekcijom i narudžbom stječe se iskustvo. Želja za usavršavanjem tjera te naprijed, a svaka nova teškoća koju svladaš te ojača. Bitno je imati viziju, onu radost stvaranja, znati što hoćeš i biti uporan, a sve je lakše ako radiš ono što voliš”, kaže Stanko Novak.

Originalnost u detaljima, inovativnost, specifičnost ponude, dugotrajnost, udobnost, mogućnost međusobnog kombiniranja modela, sve uz osobit naglasak na dobar kroj, odabir najkvalitetnije dostupne uvozne tkanine i kvalitetnu izradu – glavne su odlike Body Feeling proizvoda. Osim
samih proizvoda, važno je istaknuti i osobni pristup svakom kupcu, pomoć i savjet pri odabiru odgovarajućeg modela – što mogu potvrditi i iz osobnog iskustva, a tako je nešto rijetkost u
većim trgovačkim centrima.

U ponudi su ženska odjeća za sport i slobodno vrijeme – sportski grudnjaci s anatomskim košaricama, top majice, top grudnjaci, tajice, kratke hlačice, majice, jakne, hlače, šorcevi,
bicke, sportski kupaći kostimi, torbe, ali i plus size modeli. Posebno je važno istaknuti kako su Body Feeling proizvodi u velikoj većini izrađeni od pamuka (iako ima i onih izrađenih od drugih materijala), materijala koji se sve više traži, a koji je često teško pronaći kada je riječ o sportskoj odjeći.

Osim što je prodaju, u Body Feelingu dizajniraju i izrađuju odjeću za brojne evente i promocije (po narudžbi klijenta), za natjecanja i klubove, sportske reprezentacije, plesne i kazališne predstave.

”Dizajnirali smo tako i izradili sportsku odjeću i kupaće kostime za izbore Miss Hrvatske, za izbore Miss sporta Hrvatske počevši od davne 1996. do danas te izbore za Miss sporta Europe, da nabrojim samo neke. U svojoj povijesti u mnogočemu smo bili prvi – od dizajniranja i izrade prvih kolekcija aerobic odjeće sredinom 80-ih godina prošlog stoljeća pa do danas kad prvi i jedini u Hrvatskoj dizajniramo i izrađujemo odjeću za muška i ženska natjecanja u bodybuldingu te ženski bikini fitness (unikatni modeli). Isto tako, prvi u ponudi imamo kolekcije odjeće za sve popularniji pole dance”, kaže osnivač Body Feelinga.

Ponudu su u posljednje vrijeme proširili i kolekcijama praktičnih višenamjenskih torbi s posebno dizajniranim etno motivima s kojima smo povezali tradiciju i moderni dizajn. Nose se već širom svijeta jer ih često turisti kupuju kao suvenir uspomenu na posjet Zagrebu.

Ono što je pak, u posljednje vrijeme, zaštitni znak Body Feelinga je grudnjak bez žice i kopči, s anatomskim košaricama, a koji je priznat i registriran kao svjetski jedinstveni industrijski dizajn u Zavodu za intelektualno vlasništvo.

”Zamišljen je kao grudnjak za sportske treninge, ali i grudnjak za svakodnevno nošenje. Atraktivnog je i inovativnog dizajna pa se može nositi samostalno bez da se skriva ispod majica. Ima dodatne anatomske košarice koje se mogu i izvaditi. Funkcionalan je i nadasve udoban, a izrađuje se od visokokvalitetne uvozne pamučne tkanine s elastinom. Kupuju ga žene svih dobi”, objašnjava Stanko Novak.

Body Feeling tim posebno razveseljava činjenica da imaju dugogodišnje stalne kupce, da im se vraća i druga generacija kupaca – kćeri s majkama koje su kupovale njihove proizvode, kao i činjenica da mnogi ljudi koji sada žive u inozemstvu pri svakom posjetu u Hrvatsku navraćaju u njihovu prodavaonicu u zagrebačkoj Ilici.

Body Feeling slavi 30 godina neprekidnog rada i u planu je dizajniranje i izrada novog modela grudnjaka namijenjenog tinejdžerkama i kampanja pod nazivom: Moj prvi grudnjak.
”Smatram kako se mlade djevojke od početka nošenja grudnjaka treba educirati o važnosti njihovog pravilnog odabira jer se tome često ne pridaje velika pozornost i prednost se daje modnim trendovima nauštrb kvalitete i očuvanja zdravlja grudi”, kaže Stanko Novak.

Odjeća branda Body Feeling može se kupiti u maloprodaji u Ilici 36, a dio ponude može se nabaviti i on line – preko Body Feeling web shopa. Za sve ostale informacije i pregled ponude pratite njihovu službenu i Facebook stranicu (Body Feeling sportswear).

Ostavi odgovor