SHARE

Ovih je dana na polaznoj točci u gračanskom Dolju predstavljen projekt nove Sljemenske žičare. Deset godina nakon što je stara žičara ugašena zbog kvara na elektromotoru koji se nije isplatilo popravljati, Zagreb opet dobiva svoju žičaru, koja bi trebala biti u pogonu od 1. kolovoza 2018.

Nova žičara imat će 84 gondole za po deset putnika, a vožnja od Dolja do Vidikovca će trajati 16,5 minuta. Trasa nove žičare bit će duga 5012 metara, tijekom kojih će svladavati 756 metara nadmorske visine.

Izgled nove kabine

Sljemenska žičara jako nedostaje zagrebačkim skijašima, planinarima, rekreativcima i ljubiteljima prirode otkako je njena stara inačica ugašena 2007. godine zbog teškog kvara koji nije bilo isplativo popravljati. Nova sljemenska žičara bit će suvremenija, brža, sigurnija i više nego trostruko većeg kapaciteta.

Projekt je vrijedan 142 milijuna kuna, a u tijeku je natječaj za nabavu opreme koji je raspisao Grad Zagreb.

Maketa nove Sljemenske žičare

Nas s Fresha osobit veseli činjenica da će se povratkom žičare Medvednica rasteretiti od automobilskog prometa, kao i to da će se zagrebački zeleni dragulj otvoriti i ljudima koji se zbog zdravstvenih i drugih problema ne mogu pješice popeti na Sljeme.

Zašto biste trebali posjetiti Medvednicu i prije dovršetka nove žičare pročitajte u našem tekstu o šumskom kupanju.

1 KOMENTAR

  1. “Nas s Fresha osobit veseli činjenica da će se povratkom žičare Medvednica rasteretiti od automobilskog prometa, kao i to da će se zagrebački zeleni dragulj otvoriti i ljudima koji se zbog zdravstvenih i drugih problema ne mogu pješice popeti na Sljeme.” To! 🙂 I mene to veseli. S druge strane ljudi bi trebali svejedno razmisliti o penjanju pjesice jer takva vrst rekreacije je iznimno korisna za zile, cirkulaciju, tlak, srce… Jednom tjedno bi trebalo biti sasvim dovoljno da ostanete u formi, iako kardiolozii kazu da bi svaki dan trebalo hodati bar 3-5km za dobro kardio-vaskularno zdravlje.

Ostavi odgovor