SHARE

U našoj potrazi za novim i zanimljivim prirodnim kozmetičkim proizvodima hrvatskih proizvođača susreli smo se i s pričom o osebujnom Aromatičnom kutku, prirodnoj kozmetici s jedinstvenim parfemskim mirisom.

Iza te relativno nove hrvatske firme stoji magistrica inženjerka fitomedicine Gordana Gorinšek koja je u cijeli pothvat proizvodnje prirodne kozmetike krenula kako bi pomogla sestri u borbi s dermatološkim problemima. Na početku je bilo puno eksperimentiranja, put je bio dug, ali stvari su vodile jedna drugoj jer kako kaže, „ništa nije slučajno“.

„Ne mogu reći da je taj put jako lagan, ali ne mogu reći niti da je jako težak. U svemu tome morate imati jako puno sreće i morate voljeti ono što radite. Meni je prva etapa puta trajala otprilike 18 mjeseci unutar kojih sam apsolutno sve radila sama uz financijsku pomoć mojih roditelja“, kaže Gordana Gorinšek koja je prije osnivanja Aromatičnog kutka završila i Aroma akademiju te stekla zvanje aromaterapeuta.

Prirodna kozmetika uglavnom ima jednostavne kompozicije mirisa, no Gordana Gorinšek htjela je stvoriti jedinstvenu, prepoznatljivu kompleksnu mirisnu kompoziciju koja će onda biti glavna specifičnost njenog brenda. Teško je reći prepoznaju li kupci upravo taj segment proizvoda Aromatičnog kutka kao glavni i presudni za kupovinu njegovih proizvoda, no sigurno je da on itekako značajan.

U tom bih smislu posebno izdvojila proizvode iz linije za njegu kose, šampon i regenerator cvjetno-voćnog mirisa obogaćene raznim eteričnim uljima, a pogodnim za sve tipove kose. Osim što ostavljaju prekrasan miris, njeguju kosu te je čine mekom i sjajnom.

U ponudi su još proizvodi iz linije za njegu tijela i lica: gel za tuširanje, losion za tijelo, krema za ruke, dezodorans te kreme za lice ovisno o tipu kože. Puno je pažnje posvećeno uvjetima u kojima proizvodi nastaju, kao i sastojcima koji se za njihovu pripravu koriste. Svaki proizvod ima specifičnu kombinaciju mirisa iza kojeg stoji neka priča, a cijene se kreću od sedamdeset do sto pedeset kuna.

Kao najtraženiji proizvod Gordana Gorinšek izdvaja prirodni dezodorans, Aroma Roll-on koji ima ugodan i blag miris i jednako takvo djelovanje na osjetljivu kožu pazuha.

Njegujući losion za tijelo sa kokosom, slatkim bademom, kaduljom, geranijem, vanilijom i još nekim sastojcima izrazito je aromatičan, ali ne i agresivan za kožu kako to znaju biti losioni sa parfemskim mirisima. Lagane je teksture i prigodan je za svakodnevnu uporabu, pogotovo za osobe koje nemaju izrazito suhu kožu.

Osim same proizvodnje Aromatični kutak nudi i usluge izrade dokumentacije za proizvode koja je potrebna proizvođačima prirodne kozmetike, a koja čini, kako Gordana Gorinšek kaže, „njihovu krvnu sliku“. S obzirom na to da trenutno predaje i u ustanovi za obrazovanje odraslih Galbanum i to Ekološku poljoprivrednu proizvodnju te je u kontaktu s hrvatskim poljoprivrednicima, pitali smo je u kojem postotku koristi sirovine naših proizvođača u svojim pripravcima. Vlasnica Aromatičnog kutka odgovorila je kako to baš i nije čest slučaj poradi dostupnosti, ali i kvalitete proizvoda.

Kronično nam nedostaje edukacije kojom bi proizvođači stekli dubinska znanja o tehnologiji proizvodnje, a koja bi onda dala vrhunsku kvalitetu proizvoda. Ponekad je problem u nedovoljnoj kvaliteti proizvoda, nehigijenskim uvjetima proizvodnje, a ponekad u nedostatnoj i nedovoljno preciznoj dokumentaciji“, kaže Gordana Gorinšek.

I čini se da, kao i u svim drugim segmentima našeg društva nedostatak obrazovanja i tu stoji kao prepreka postizanju punog proizvodnog potencijala.

Stavka koju valja istaknuti, ali koja nije prepreka za budućnost Aromatičnog kutka i njegove mirisne čarolije lijepo pretočene i u vizualni identitet brenda za koji je zaslužna Nora Mojaš.

Štoviše, u pripremi je nova anti age linija za lice te realizacija dugogodišnjeg sna Gordane Gorinšek, kojoj se i mi izrazito veselimo, a to je proizvodnja prvog prirodnog parfema na bazi alkohola. Dotada uživamo u trenutno dostupnim linijama koje možete kupiti u ovim prodavaonicama ili ih naručiti preko web stranice Aromatičnog kutka.

1 KOMENTAR

Leave a Reply to Ovo su hrvatski proizvođači prirodne kozmetike: 7 tvrtki koje mijenjaju tržište - Fresh.hr Odustani od odgovora