SHARE

Tijekom posljednje tri godine, Kailey Gilchrist je majčin recept za alfredo umak baziran na indijskim oraščićima pretvorila u vrhunski veganski biznis – Nona Vegan Foods, čiju ponudu podjednako vole vegani i mesojedi. Ovog svibnja, časopis Futurpreneur Canada ju je proglasio poduzetnikom godine.

hqdefault

Nedavno je ušla u veganski mainstream, i evo što kaže o majčinom utjecaju, kupovini namirnica, te planovima za budućnost:

“Dok sam odrastala, hrana je bila važan dio mojeg života. Moja majka bila je Talijanka, i bila je hipi veganka kada nitko nije bio vegan, pa sam zbog toga odmalena pila mlijeko od badema i riže, te jela domaći kremasti umak od indijskih oraščića. Stoga mi je bilo lako s 15 godina bilo reći “Bit ću veganka!”. Majka mi je pružila potpunu potporu, i s njom sam krenula u vegansko kuhanje; koje je postalo važan do našeg odnosa. Zajedno smo ukomponirale njezin umak od indijskih oraščića u druge recepte, uključujući iznimno bogat i kremast alfredo umak.

“U siječnju moje posljednje godine studija, mojoj majci je bio dijagnosticiran rak pluća, i umrla je nepuna dva mjeseca nakon toga. Imala sam 23 godine, i to me totalno shrvalo. Tada sam često kuhala, najčešće alfredo umak, jer sam se tako bolje osjećala. Tada mi je sestra rekla ‘Ti bi ovo trebala prodavati. Trebala bi pokrenuti biznis.

“Bila sam radila u trgovini zdrave hrane, stoga sam znala da ne postoji ništa slično mojem umaku na tržipti, a također sam znala da ljudi žele umake koji nisu spravljeni od čudnih sastojaka. Potom sam otvorila komercijalnu kuhinju, uz potpuno zdravstveno i sanitarno osiguranje. Ipak je riječ o hrani; nisam se htjela zezati. Nakon toga sam počela prodavati staklenka umaka trgovini u kojoj sam bila radila.”

“Sve više trgovina ubacilo je moje umake u ponudu, i to putem besplatnih demonstracija. Trebalo mi je neko vrijeme da odredim klijentelu. Kad bih rekla ‘Hej, želite li kušati moj veganski alfredo umak?’, mnogi ljudi bi zgroženo produžili dalje. Međutim, taj umak ima toliko puno značajki osim toga što je veganski, pa sam počela koristiti fraze kao što su ‘bez laktoze’, bez kolesterola’, i ‘lako se priprema’. To je privuklo ljude.

Slučajan razgovor vinuo je Kailey u veganski mainstream

“2014. godine, na Kanadskom sajmu zdrave prehrane, započela sam razgovor s tipom koji nije imao tablicu s imenom. Ja sam brbljala, šalila se, i pričala svoju priču. On je rekao ‘Uzgred, ja sam potpredsjednik Whole Foodsa, i jako me zanima vaša hrana.’ To je bilo nevjerojatno, a uslijedilo je nešto još čudnije: Whole Foods je počeo prodavati Nona umake početkom 2015. godine. To je bila prekretnica.

“Nekoliko mjeseci nakon toga, predstavila sam jelo sa svojim umakom na sajmu Mac and Cheese u Torontu. To sam napravila na nagovor nekih mojih klijenata. U početku sam se nasmijala na takvu ideju, jer je taj festival potpuno izvan moje ciljane publike, no onda sam pomislila, znaš što? Tko kaže da ovi ljudi ne žele ukusnu i zdravu opciju? Naš veganski mac and cheese je dobio nagradu za najboljeg na festivalu. To je bila još jedna prekretnica, jer potvrdila činjenicu da nismo samo veganski brend. Danas, vegani čine tek oko 10% naše ukupne baze kupaca.

Budućnost Nona Vegan Foodsa

“Moj sljedeći korak je početi pribavljati hranu restoranima, sveučilištima, te bolnicama – mjestima gdje najčešće nemate veganske opcije osim šopske salate bez sira. Također radimo na proširenju poslovanja širom Kanade i SAD-a. I na dobrom sam putu, jer možemo reći da nas vole i mesojedi.”

(izvor: canadianbusiness.com)

Ostavi odgovor