Site icon Fresh.hr

Mafijaški nasrtaj američke industrije jaja na vegansku tvrtku

Američki aktivisti za slobodu informacija uspjeli su nabaviti 600 stranica emailova koji dokazuju da je američka industrija jaja platila i koordinirala prljavu kampanju protiv tvrtke Hampton Creek, starupa koji proizvodi vegansku majonezu Just Mayo.

Britanski Guardian u posjedu je emailova. Novinari pišu da je protunapad koordinirala marketinška grana industrije jaja, udruga American Egg Board (američki odbor za jaja, AEB). Šefica AEB-a Joanne Ivy u mailovima je opisala Hampton Creek kao “krizu i veliku prijetnju budućnosti” tržišta jaja vrijednog 5,5 milijardi dolara godišnje.

Hampton Creek je specifičan po tome što je riječ o tehnološkom startupu iz Silicijske doline, a svoju majonezu proizvodi na bazi žutog graška. Iza njega stoje ulagači iz Silicijske doline poput Petera Thiela (suosnivač PayPala) i Vinoda Khosle (suosnivač Sun Microsystemsa). Nedavno je zabilježio još jednu u nizu pobjeda – veliki lanac trgovina 7-Eleven potiho je uveo Just Mayo umjesto majoneze s jajima u sve svoje sendviče.

Evo što su sve lobisti radili u kampanji protiv Hampton Creeka:

Za svoje napade na Hampton Creek, AEB je unajmio Edelman, najveću PR agenciju na svijetu.

AEB je sada pod sumnjom da je kršio pravila američkog Ministarstva poljoprivrede, koji ne dopušta korištenje kampanja u kojima se ocrnjuje tuđi prehrambeni proizvod.

 

 

Exit mobile version